tirsdag den 6. januar 2009

Flickr - hvordan oploade fotos?

Du kan oploade dine fotos til flickr på to måder:
- direkte via siden opload, som du går til fra din flickr-startside.
- via flickr´s basic Uploader. Det er et lille program man downloader til sin computer, hvorefter man giver programmet adgang til kontoen på flickr.

I guiden har jeg kort vist de to fremgangsmåder og knyttet nogle få kommentarer til. NB - guiden ligger online og du kan se den i stort eller lille format, downloade eller printe den ud. God fornøjelse.

3 kommentarer:

ninata sagde ...

Hej Hanne
Det er rigtig dejligt at der er en dansk vejledning i hvordan man oploader foto til Flickr. Jeg har dog det problem at jeg ikke kan printe den. Når jeg klikker på printer ikonet sker der ingenting. kan du hælpe mig?
Hilsen Nina

Hanne sagde ...

Hmm... hos mig fungerer det. Men måske gør jeg et eller andet en lille smule anderledes end dig. Jeg klikker på print-ikonet, hvorefter der popper en lille firkant op. I firkanten kan man se antydningen af en bog. Når jeg klikker på denne "bog" lukker vinduet til min printmenu op og jeg kan printe.
Hvis du gør nøjagtigt som mig og der stadig ikke sker noget, kan du så ikke tage et skærmprint (Print Screen) og lægge i Flickr - gruppen proces, så må vi prøve at tage den derfra.

ninata sagde ...

Hej Hanne
Så fandt jeg ud af det. Tak for hjælpen.
Hilsen Nina